12 בדצמבר 2016

להגיד "כן" לשפע שהיקום מציע



חלק גדול מהידע שלי מגיע בתקשור, אבל הרבה מאוד ידע מגיע אלי דרך ספרים, הרצאות, וובינרים ומידע שמגיע ממנטורים ומדריכים ארציים לגמרי :)
יש שפע של ידע בכל התחומים ובכל רחבי הרשת – גם להתחבר לשפע הידע זה להיות מחוברים לשפע.

באחת ההרצאות האינטרנטיות שמעתי את הסיפור מעורר ההשראה הבא, ואני מביאה את זה היום לכאן ביחד עם התובנה המדהימה שאותה מנטורית קיבלה, כי זה דימוי משנה חיים. אני יודעת שאצלי זה הפיל אסימונים ענקיים של תובנה לגבי המוכנות שלי לקבל שפע.

אותה מנטורית (וסליחה שאני לא זוכרת את שמה אבל אני זוכרת את המסר שלה – וזה מה שחשוב) סיפרה שהיא ביקרה במסעדה מאוד ידועה בברזיל, שם מגישים שפע של בשרים מכל הסוגים והמינים. המלצרים מגישים את הבשרים ישירות לשולחן בשיפודי ענק, או בגושי בשר גדולים על מגשים. הם מסתובבים כל הזמן בין השולחנות ומציעים את סוגי הבשר השונים, פורסים ומערימים אותו ישירות על הצלחת. השפע זורם כל הזמן, ההיצע עצום ורב והשירות המופלא מביא את הבשר עד אליך מבלי שתצטרך לטרוח בכלל.

אבל מה עושה לקוח שלא רוצה לאכול בשר? או לקוח שאכל כבר כדי שובע ולא רוצה עוד? לא נעים שמלצרים מגיעים ומציעים שוב ושוב והוא כבר מלא (או צמחוני, כמו שהמנטורית ההיא היתה)? וגם מתוך רצון להקל על המלצרים ולחסוך זמן וטירחה – בעלי המקום המציאו שיטה נפלאה. לכל לקוח יש כרטיס עם שני צדדים. צד ירוק וצד אדום. כאשר הלקוח מעוניין לקבל בשר הוא מניח את הכרטיס כשהצד הירוק כלפי מעלה וזה אומר כן! וכאשר הוא לא מעוניין בבשר הוא מניח את הכרטיס כשהצד האדום כלפי מעלה וזה אומר לא!

והמלצרים, כשהם רואים כרטיס ירוק הם ניגשים עד ללקוח, ומציעים לו מן השפע שלהם שוב ושוב. הלקוח רק יושב וכל השירות כל הטוב מגיע עד אליו.
אבל כשהמלצרים רואים כרטיס אדום הם נמנעים מלהגיע אל הלקוח. כך הם לא מציקים לו וגם לא מבזבזים זמן ואנרגיה מיותרים.

המנטורית שסיפרה את הסיפור חוותה התגלות באותה מסעדה. פתאום היא הבינה שכך בדיוק עובד היקום. זוהי אנלוגיה לשפע. וכל מה שאנחנו צריכים לעשות זה להפוך את הכרטיס ל"כן".

ביקום יש שפע בלתי נדלה הרי. ואנחנו מסתובבים עם כרטיסים בתוכנו. אבל מה, אצל רובנו הכרטיסים הפוכים עם הצד האדום כלפי מעלה. אנחנו מאותתים ליקום שאנחנו לא מעוניינים שהוא יגיש לנו מהשפע שלו, ולכן השפע לא מגיע.

ולא משנה כרגע מה הסיבה שהפכנו את הכרטיס לאדום. האם זה נובע מתחושה שלא מגיע לנו שישרתו אותנו או שלא מגיע לנו שזה יבוא אלינו בקלות (צריך לעבוד קשה בשביל שפע) או שאין מספיק (אם המלצר יגיש לי אז למישהו אחר יחסר ) יש המון אמונות וסיבות למה הפכנו את הכרטיס שלנו לאדום. אבל זאת המציאות. הכרטיס אדום והשפע לא זורם אלינו.

ובאותה מידה אנחנו יכולים לבחור להפוך את הכרטיס שלנו לירוק ולאותת לקיום כן: אני מעוניין לקבל מהשפע שלך עכשיו. בוא עד אלי ותגיש אותו אלי. זה מגיע לי, זה נכון, אני ראוייה לשפע, בדיוק כמו לקוח שיושב במסעדה ויודע שזכותו לקבל את השירות הזה.

המהפך הזה במיינדסט – במצב התודעה הוא פשוט מדהים, ואתם יכולים לעשות את זה גם. 

הכנתי כאן תהליך פשוט של EFT שמשמעותו להגיד כן לשפע. ולהיפטר מכל הסיפורים, מערכות האמונות, המחשבות שאנחנו לא מספיק טובים, לא ראויים, שזה לא בטוח או שאין מספיק – כל מה שעוצר אתכם מלחוות שפע.

אז מה שאני מזמינה אתכם עכשיו לעשות זה לרשום בסולם של 0 עד 10 עד כמה אתם מרגישים פתוחים לקבל שפע. 

כשאתם אומרים "כן" לשפע – עד כמה זה מרגיש אמת עבורכם. כש-10 אומר שכן, הכל פתוח, אתם ממש מרגישים שהכל מגיע אליכם, שזה ראוי ונכון וזורם ומתאים ו-0 אומר שלא. אין כלום. שום דבר לא מגיע הפכתם את הכרטיס לאדום!

רשמו את המספר שלכם, כדי שנוכל לעקוב אחרי השינויים. אם אתם לא מכירים את הטכניקה שנקראת EFT - תוכלו להכיר אותה כאן. ומי שמכיר, יכול פשוט להתחיל מנקודת הקראטה ולעקוב אחרי הרצף הבא: (התהליך רשום בלשון נקבה ואני סומכת על הגברים שיעשו את ההתאמה נדרשת :))


נקודת קראטה
למרות שאני אומרת לא לשפע, אני מוכנה להפוך את הכרטיס שלי לכן ומזמינה שפע אל תוך חיי ואני אוהבת ומקבלת את כל כולי באופן שלם ועמוק
נקודת קראטה
למרות שאני חוסמת שפע, אני מוכנה לאפשר לו לגמרי לזרום אל תוך חיי בקלות וללא מאמץ, ואני מקבלת ואוהבת את עצמי כמו שאני
נקודת קראטה
למרות שאני חוסמת שפע, אני מוכנה לזרוק את כל החסימות האלה, ולבטל אותם כדי לאפשר לשפע לזרום ללא מאמץ אל תוך חיי אני אומרת כן לשפע כאן ועכשיו! ואני מקבלת אוהבת ומכבדת את עצמי כאן ועכשיו.
גבה 
אני אומרת כן לשפע
צד העין
אני משחררת את כל החסימות
מתחת לעין
אני אומרת לא כל כך הרבה זמן
מתחת לאף
וזה כל הפחדים החששות ומערכת האמונות שלי
סנטר
כי אני יודעת שאני חיה ביקום שופע
עצם הבריח
אני בוחרת להגיד כן לשפע עכשיו
מתחת לזרוע
אני בוחרת לתת לשפע אור ירוק בחיי
על הראש
אני משחררת ומבטלת את כל החסימות שיש בי לשפע
גבה 
ואני נותנת לשפע אור ירוק לזרום אל תוך חיי
צד העין
בקלות וללא מאמץ
מתחת לעין
אני אומרת "כן" לשפע
מתחת לאף
משחררת את כל הפחדים והספקות
סנטר
משחררת את כל השקרים שאני לא מספיק טובה ושלא מגיע לי
עצם הבריח
זה רק התנייה והרגל
מתחת לזרוע
שום דבר מזה אינו נכון
על הראש
אני נולדתי ישות שופעת
גבה 
ואני אומרת כן לשפע בחיי
צד העין
אני מזמינה שפע אל תוך חיי
מתחת לעין
אני מרשה לו לזרום בקלות ובחופשיות
מתחת לאף
אני בוחרת להרגיש שופעת
סנטר
אני אומרת מאה אחוז כן לשפע
עצם הבריח
אני אומרת מאה אחוז כן לשפע
מתחת לזרוע
אני בוחרת להגיד כן לשפע
על הראש
אני מאפשרת לשפע להגיע עד אלי
גבה 
מגיע לי לקבל את השירות הזה מהיקום
צד העין
יש מספיק לכולם
מתחת לעין
אני ראויה לשפע הזה
מתחת לאף
אני ראויה לשירות הזה
סנטר
אני ראויה לקבל ללא הגבלה וללא מעצורים
עצם הבריח
השפע זורם אלי כל הזמן בלי שאתאמץ בכלל
מתחת לזרוע
השפע מגיע אלי כי זאת זכותי המולדת 
על הראש
יש מספיק שפע בשביל כולם
גבה 
כשאני מאפשרת לשפע להגיע אלי 
צד העין
אני מאפשרת ליקום להעניק לי את השירות שהוא רוצה להעניק לי
מתחת לעין
אני מאפשרת לשפע לבוא אלי בשמחה
מתחת לאף
אני אומרת כן לשפע והופכת את הכרטיס לירוק
סנטר
והשפע זורם אלי כל הזמן ללא הגבלה
עצם הבריח
השפע מגיע אלי בקלות ובשמחה
מתחת לזרוע
בכל מקום שאלך אני אומרת כן לשפע
על הראש
ומאפשרת לו לזרום בחופשיות וללא מאמץ אל תוך חיי


קחו נשימה עמוקה ושחררו את כל האנרגיה הישנה שחוסמת אתכם, ושוב, נשימה עמוקה ולשחרר – נהדר.

וכעת, תשאלו את עצמכם שוב: כשאתם אומרים כן לשפע איך זה מרגיש? שימו לב לשינוי במספר שבטח התרחש. 

תמשיכו לעשות את הטאפינג הזה עד שתגיעו ל-10.

אתם יכולים להפוך את זה למנטרה שלכם: "אני אומרת כן לשפע". דמיינו את הכרטיס הירוק. תכניסו את המשפט הזה לטלפון הנייד שלכם כתזכורת שתקפוץ לכם כל כמה שעות. ואם אתם מרגישים חסרי שפע ברגע מסויים – תזכרו את הכרטיס וממש דמיינו שאתם הופכים אותו עכשיו מאדום לירוק. ותכריזו לעצמכם: "אני אומרת כן לשפע". זה מיד משנה את מצב התודעה שלכם, מעלה את הרטט שלכם ומתקשר עם היקום – עם המלצרים של היקום – להביא את השפע עד אליכם.

ומצד שני תתחילו להיות מודעים לשפע שכבר קיים בחייכם. זה כמו שמלצר מגיע לשולחן שלכם ואתם אומרים לו תודה ומחייכים אליו. הוא ישמח לחזור ולשרת אתכם שוב ושוב. אז שימו לב לשפע שיש בחייכם ותכירו על כך תודה. ואז הוא יתגבר ויתגבר.

אני אומרת כן לשפע!!

קבלו חיבוק גדול ממני

וצעדו בשפע


6 תגובות:

  1. נפלא, גוני :)
    אני אומרת כן לשפע.

    השבמחק
  2. אנונימי12/12/2016

    נשמע נפלא!
    כמה זמן צריך להתמיד בזה?
    מבינה שצריך תקופה עד שזה ייקלט,זה לא בא ברגע.
    שפע נמצא בכל דבר,כך שהחיים שלנו יכולים להתהפך לטובה.ידוע שאנחנו חוסמים את עצמנו מלקבל.
    גוני יקרה,המון תודה!

    השבמחק
    תשובות
    1. כמו שאמרת, כדי לשנות תודעה נדרשת תקופה של התמדה כדי להטמיע את ההרגלים החדשים. כמו שבונים כושר: מתחילים ומתמידים ורואים תוצאות :)

      מחק
  3. גוני יקרה. דימוי מקסים שממש משנה תודעה. תודה רבה ואנסה לעשות את התרגיל. בינתיים שמתי תזכורת בנייד פעמיים ביום עם המשפט אני אומרת כן לשפע

    השבמחק
  4. תודה גוני
    אפשר להתקדם עם זה הלאה ולהגיד כן לבריאות לזוגיות מעולה לקבלת קידום וכו.
    סיפור מקסים.
    תודה רבה.
    נשיקות ורד עסיס

    השבמחק
  5. ורד יקרה,
    צודקת לגמרי. אפשר ליישם את הרעיון על כל דבר. זאת בדיוק המהות של השפע. לא רק שפע של כסף, אלא שפע של אהבה, בריאות, מערכות יחסים טובות, הגשמה, ערך עצמי וכו'. זה פשוט להגיד "כן" ליקום על המתנות שהוא מציע לנו, ולהכיר תודה ברגע שהן מגיעות. וגם לפקוח את העיניים ולראות את השפע שכבר קיים בחיינו (בכל אחד מהתחומים) ולהודות על כך.

    השבמחק